torsdag 18 mars 2010

Textival! Olsson! Granér! Komkomkom

Igår bokade jag den första amerikanska gästens biljett. Det är Dash Shaw som dyker upp på fredag morgon. Känns bra att det har börjat rulla. Jag har även snart bokat klart alla biljetter till MoCCA. Det är i princip bara min och Kolbs resa kvar att boka (hör av dig Kolbeinn!!). Det är bara några få veckor kvar till avresa och vi sitter och längtar efter Northern Lights.

Dock händer det ju fler saker innan dess. Nästa vecka ska vi även få de första exemplaren av Sofia Olssons Hetero i Hägersten. En bok vi verkligen längtat efter. Direkt på det så kommer Sara och Sofia prata om varandras böcker på min personliga favvobokmässa Textival. Ni som inte varit på Textaval ännu gå dit om ni är i Gbg den 27:e. Det här blir mitt och Sara Granérs tredje år där så det känns ju också sjukt passande att det är releasefesten för Saras nya bok Med vänlig hälsning. Festen börjar åtta och är på Henriksberg (Stigbergstorget). Galagoredax är med och assisterar vid skivspelarna och vi säljer Saras bok till extrapris och med flådiga signeringar som bonus.

Kolla in Textivals eget festevent på facebook här.

/Johannes

1 kommentar: